مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:302020-11-29حوادث

شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار پرویز یعقوبی با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام .

- معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به افزایش تماس های مردمی با سامانه 110 پلیس و طرح سئولات مردم در خصوص محدودیت های کرونایی، گفت: سامانه 110 صرفا برای فوریت های پلیسی طرح ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار پرویز یعقوبی با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام در خصوص نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از 210 هزار تماس با سامانه 110 گرفته شد، گفت: حجم تماس های صورت گرفته با سامانه 110 چهار برابر افزایش داشه است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماس های شهروندان در موقعیت های اضطراری می گردد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط 110 و با توجه به اینکه سامانه 110 برای رسیدگی به فوریت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است

شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است