مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-29سياسي

بازداشت 28 بانی عروسی در «رودان»


فرماندار رودان با بیان اینکه با انجام تذکر لسانی طی این مدت اجرای طرح محدودیت ها از برگزار 41 مراسم عروسی در شهرستان جلوگیری شده است، گفت: 28 بانی مراسم عروسی نیز احضار شده و 22 بانی دیگر هم بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، مصطفی غلام پور عصر امروز در جلسه ستاد گفت: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج در شهرستان به اجرا در آمده است.

رییس ستاد مدیریت کرونا شهرستان رودان  هدف اصلی طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج دانست و اظهار داشت: تشدید نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: حفاظت از گروه های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از دیگر راهبردهای مصوب در اجرای طرح شهید سلیمانی است.

فرماندار رودان تاکید کرد: قطعا این مشارکت و همدلی همچون دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز یک پیروزی دیگر در عرصه سلامت جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 28 بانی عروسی در «رودان»

بازداشت 28 بانی عروسی در «رودان»