مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-29بين الملل

اختلافات عربستان و امارات بر سر مدیریت پرونده اطلاعاتی یمن


در پی شروع جنگ یمن در سال 2015 و استفاده ابوظبی از نفوذ خود در ائتلاف عربی برای نابودی مخالفان یمنی خود، اختلافات پنهانی داخل مراکز اطلاعاتی میان عربستان و امارات تشدید شده است.

- در پی شروع جنگ یمن در سال 2015 و استفاده ابوظبی از نفوذ خود در ائتلاف عربی برای نابودی مخالفان یمنی خود، اختلافات پنهانی داخل مراکز اطلاعاتی میان عربستان و امارات تشدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خلیج (فارس) آنلاین، فرماندهی نیروهای سعودی در ائتلاف عربی در یمن گزارش هایی ارائه کرده و طی آن خواستار تنظیم مجدد اختیارات مراکز اطلاعاتی وابسته به کشورهای عضو ائتلاف و عمدتا امارات شد.

این گزارش که در ماه اکتبر توسط افسران سعودی ارائه شده است از اختلافات گسترده و تناقض در هماهنگی میان سرویس اطلاعات عربستان و امارات پرده برداشت که به کاهش دقت در عملیات نظامی علیه انصارالله یمن منجر شده است .

طبق اطلاعاتی که سایت مذکور به دست آورده است، عبدالرحمن مسعودی، از نیروهای ارشد ارتش عربستان رسما از فرماندهی وزارت دفاع که تحت ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قرار دارد، درخواست کرده فعالیت اطلاعاتی عربستان و امارات از یکدیگر جدا شوند.

مسعودی که یکی از نیروهای سرویس اطلاعات عربستان است که در تیم اطلاعاتی در یمن شرکت دارد و از جمله کسانی است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات عربستان و امارات بر سر مدیریت پرونده اطلاعاتی یمن

اختلافات عربستان و امارات بر سر مدیریت پرونده اطلاعاتی یمن