مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-29بين الملل

شب شعر مقاومت در خانه «نزار قبانی» با حضور شاعران ایرانی و سوری +عکس


اولین برنامه از سلسه برنامه های همایش بین المللی «نهج الشهیدین» شب گذشته در خانه تاریخی شاعر مقاومت «نزار قبانی» با حضور شاعران ایرانی و سوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اولین برنامه از سلسه برنامه های همایش بین المللی نهج الشهیدین در خانه تاریخی شاعر مقاومت نزار قبانی برگزار شد.

این برنامه شب گذشته به همت انجمن ادبی نهج المقاومه در سوریه و هسته عربی اتحادیه شعرای مقاومت، در محل منزل تاریخی شاعر بزرگ و سرشناس عرب جناب نزار قبانی با حضور شعرای ایرانی و سوری برگزار شد.

این شب شعر از جمله برنامه های همایش بین المللی نهج الشهیدین است که اختتامیه آن در نیمه دوم دی ماه 1399 در دمشق پایتخت سوریه برگزار خواهد شد.

محور این برنامه شعر مقاومت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام سوریه و ایران علی الخصوص شهیدین حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بود.

همچنین در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده بخشی از این برنامه به این شهید بزرگوار اختصاص یافت.

مدیر اجرایی هسته عربی اتحادیه شاعران مقاومت در این باره افزود: شب شعری که شب گذشته در سوریه برگزار شد، پس از پیگیری ها و هماهنگی های انجمن ادبی نهج المقاومه در سوریه محقق شد و از ویژگی های بسیار مهم این برنامه برگزاری شب شعر مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر مقاومت در خانه «نزار قبانی» با حضور شاعران ایرانی و سوری +عکس

شب شعر مقاومت در خانه «نزار قبانی» با حضور شاعران ایرانی و سوری +عکس