مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-29دانش

تخصیص زمین به پروژه دانشگاه فرهنگیان سمنان براساس قانون باشد


استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تخصیص زمین به پروژه دانشگاه فرهنگیان باید بر اساس قانون و واقعیت باشد، گفت: رفع مشکلات زیرساختی این پروژه در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص زمین به پروژه احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان باید بر اساس قانون و واقعیت باشد، اظهار داشت: مسئولان از هرگونه کمک برای تقویت دانشگاه فرهنگیان دریغ نکنند.

وی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی این پروژه خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ظرفیت خوبی برای آموزش وپرورش نیروهای انسانی کاربلد و خلاق دارد که باید در زمینه های مختلف برای تقویت آن تلاش کرد.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت افزایش ارتباط دانشگاه فرهنگیان با کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده بیان کرد: دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون و اختیار برای اجرای طرح های توسعه ای و رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه فرهنگیان استان تلاش کنند.

آشناگر گفت: راه اندازی این پروژه تحول عظیمی را در رونق علم و تربیت و تعالی معلمان و جامعه فرهنگیان استان سمنان ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین به پروژه دانشگاه فرهنگیان سمنان براساس قانون باشد

تخصیص زمین به پروژه دانشگاه فرهنگیان سمنان براساس قانون باشد