مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-29پزشكي

همیشه بیماری با اوست!


روانپزشک و مسئول کمیته عصب روانپزشکی انجمن روانپزشکان خراسان گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون و در زمان شیوع کرونا در بین مراجعه کنندگان نسبت به قبل بیشتر دیده می شود این است که مراجعین حالت خودبیمار انگاری دارند و مرتبا در حال تست دادن در مورد کرونا و یا .

- ایسنا/خراسان جنوبی روانپزشک و مسئول کمیته عصب روانپزشکی انجمن روانپزشکان خراسان گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون و در زمان شیوع کرونا در بین مراجعه کنندگان نسبت به قبل بیشتر دیده می شود این است که مراجعین حالت خودبیمار انگاری دارند و مرتبا در حال تست دادن در مورد کرونا و یا سایر بیماری های جسمی هستند.

سیدمرتضی جعفرزاده، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این حالت نمودی از یک اختلال اضطرابی و یا افسردگی پنهان است که فرد در بیشتر موارد از آن خبر ندارد، اما اطرافیان متوجه پیگیری های بی مورد فرد، نسبت به سلامت جسمی شده اند.

این روانپزشک با بیان اینکه دیر مراجعه کردن افراد عوارض زیادی داشته و باعث می شود اثرات بیماری افزایش یابد، افزود: جریان کرونا باعث شده که سبک زندگی ها تحت تاثیر قرار گیرد و اضطراب ناشی از شرایط، باعث شده که خانواده ها از فضای مجازی بسیاری از اخبار را دنبال کنند و سعی می کنند از کانال های مجازی اخبار را پیگیری کرده که متاسفانه اکثر این اخبار و فضاها استاندارد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیشه بیماری با اوست!

همیشه بیماری با اوست!