مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-29اقتصادي

نرخ مرغ در یزد ظرف یک هفته آینده به 20 هزار تومان می رسد


نرخ مرغ در یزد ظرف یک هفته آینده به حدود 20 هزار تومان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجمال سجادی پور، صبح امروز در دیدار مشترک روسای جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به وضعیت بازار به ویژه بازار مرغ اظهار داشت: یزد از جمله استان هایی است که در زمینه تولید مرغ مشکل چندانی ندارد و همواره تولید مازاد بر نیاز داشته و اکنون نیز شرایط استان یزد نسبت به سایر استان ها مناسب تر است.

وی با اشاره به اینکه در استان یزد ظرفیت حدود 57 میلیون قطعه جوجه ریزی در سال وجود دارد، افزود: در شرایط معمولی سالانه حدود 34 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام می شود.

سجادی پور عنوان کرد: از پنجم آبان تا پنجم آذر نیز در یزد با توجه به کمبود مرغ، 2 میلیون و 580 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد روزانه بین 70 تا 90 تن مرغ تولید می شود، اظهار داشت: در مقطعی 2.

5 میلیون نهاده مورد نیاز مرغداران تامین ارز نشد و از اول تیرماه تا نیمه شهریور ماه نتوانستیم کنجاله سویا به مرغداران برسانیم بنابراین جوجه ریزی بسیار کاهش یافت و تبعات آن امروز در بازار هویداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مرغ در یزد ظرف یک هفته آینده به 20 هزار تومان می رسد

نرخ مرغ در یزد ظرف یک هفته آینده به 20 هزار تومان می رسد