مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-29ورزشي

برگزاری مسابقات کشتی مجازی در لارستان


نایب رییس هیئت کشتی شهرستان لارستان در استان فارس از برگزاری مسابقات کشتی مجازی برای خردسالان، نونهالان و نوجوانان در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج و برای اولین بار در فارس خبر داد.

- حکمت الله ملتفت یکشنبه 9 آذر به خبرنگاران گفت: مسابقات کشتی مجازی بین کشتی گیران شهرستان اوز، بخش جویم و سه باشگاه کشتی در لار برگزار خواهد شد.

ملتفت با اشاره به تعطیلی فعالیت باشگاه ها و مسابقات کشتی به دلیل شیوع کرونا، ایجاد انگیزه بین کشتی گیران خردسال، نونهال و نوجوان را از اهداف برگزاری مسابقات مجازی کشتی ذکر کرد.

او افزود: پس از قرعه کشی این مسابقات، عکس های دو کشتی گیر به مدت 24 ساعت در استوری صحفه اینستاگرام هیئت کشتی لارستان به نمایش گذاشته می شود و هر کشتی گیری که رای بیشتری را کسب کند به عنوان کشتی گیر برتر همان مسابقه شناخته خواهد شد.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب سه، دو و یک میلیون ریال همراه با مدال و تندیس یادبود از سوی هیئت کشتی لارستان اهدا می شود.

نایب رییس هیئت کشتی لارستان ادامه داد: کشتی گیری که در این دوره از مسابقات عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، به عنوان محبوب ترین کشتی گیر لارستان شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کشتی مجازی در لارستان

برگزاری مسابقات کشتی مجازی در لارستان