مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-29اقتصادي

کلاهبرداری با فروش ارز در شبکه های اجتماعی


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: فروش ارز کمتر از قیمت بازار در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی نه از سوی صرافی ها بلکه از سوی مجرمان سایبری تنها باهدف سوء استفاده از شهروندان انجام می شود.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: فروش ارز کمتر از قیمت بازار در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی نه از سوی صرافی ها بلکه از سوی مجرمان سایبری تنها باهدف سوء استفاده از شهروندان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی محمد رجبی با بیان اینکه این روزها در فضای مجازی و به خصوص کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی شاهد تبلیغ فروش ارز با قیمت کمتر هستیم، اظهارکرد: مجرمان سایبری در این ترفند با تبلیغ ارز به قیمت کمتر از بازار به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

وی احتمال گرفتار شدن در دام فیشینگ را یکی از موارد مجرمانه در معاملات ارزی در بستر فضای مجازی دانست و گفت: در پی ترفند فروش ارز با قیمت کمتر در بستر فضای مجازی، مجرمان سایبری با شگرد فیشینگ، اطلاعات بانکی افراد را سرقت و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان خواهند کرد.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا افزود: مجرمان سایبری با تبلیغات فراوان ارز ارزان در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با فروش ارز در شبکه های اجتماعی

کلاهبرداری با فروش ارز در شبکه های اجتماعی