مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-29سياسي

سیل بیانیه ها در محکومیت ترور دانشمند هسته ای/ «انتقام سخت»؛ مطالبه عمومی


ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بار دیگر خون یک ملت را به جوش آورد و حالا یک ایران متحد انتقام سخت را از تروریست ها و آمران آنها مطالبه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ترور دانشمند هسته ای شهید مبنی بر انتقام از مسببین و ادامه راه آن شهید بزرگوار طوماری امضا شود.

ترور جنایتکارانه نشان از عمق ترس سران جهان استکبار از پیشرفت علمی ایران دارد آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پی ترور دانشمند هسته ای و دفاعی و شخصیت برجسته علمی دکتر محسن فخری زاده در پیامی نوشت: آن شهید ولایتمدار منشأ خدمات فراوان و تولیدات نوپیدا در عرصه های مختلفِ توان دفاعی و پیشرفت های هسته ای و خدمات گسترده علمی و فنآوری به ویژه پزشکی بودند و به عنوان یک شخصیت علمی ممتاز در فضای دانشی جهان شناخته شده و به عنوان یک مبتکر خلاق و مدیر توانمند علمی از وی یاد می شد و به همین جهت همواره مورد توطئه، شقاوت و جنایت صهیونیسم بین الملل و کاخ سیاه و جنایت امریکا بود.

بی تردید این ترور جنایتکارانه نشان از عمق ترس سران جهان استکبار از پیشرفت علمی، تولیدات دانش بنیان و اقتدار همه جانبه ایران دارد که بحمدالله با هدایت های مقام معظم رهبری روز به روز بر توان خودکفایی و مرجعیت علمی و تولیدات دانایی محور ایران اسلامی اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بیانیه ها در محکومیت ترور دانشمند هسته ای/ «انتقام سخت»؛ مطالبه عمومی

سیل بیانیه ها در محکومیت ترور دانشمند هسته ای/ «انتقام سخت»؛ مطالبه عمومی