مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-29ورزشي

رفتار برادرانه فکر با مظاهری و حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی قبل از آنکه تصویر حسینی و مظاهری از سوی رسانه باشگاه استقلال به عنوان سندی بر آشتی این دو منتشر شود، - ساعاتی قبل از آنکه تصویر حسینی و مظاهری از سوی رسانه باشگاه استقلال به عنوان سندی بر آشتی این دو منتشر شود، نشستی میان دو دروازه بان و سرمربی تیم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی قبل از آنکه تصویر حسینی و مظاهری از سوی رسانه باشگاه استقلال به عنوان سندی بر آشتی این دو منتشر شود، نشستی میان دو دروازه بان و سرمربی تیم برگزار شد.

در این نشست دروازه بان های استقلال صحبت های خود را در مقابل دیدگاه سرمربی شان مطرح کردند و محمود فکری هم با سعه صدر به تمام صحبت هایی که این دو دروازه بان به زبان آوردند، گوش کرد و سپس با آنها به صحبت پرداخت .

فکری به حسینی و مظاهری گفت: من می دانم که هر دوی شما دوست دارید نفر اول شوید اما برای من ملاک آمادگی است و هر دروازه بانی که شرایط بهتری داشته باشد در دروازه قرار می گیرد.

از شما می خواهم تلاش کنید و در محیطی کاملاً دوستانه با هم بجنگید و پیراهن شماره یک را از من بگیرید.

من قطعاً تلاش هر دوی شما را می بینم.

فکری به حسینی و مظاهری این جملات را هم گفت: از هر دوی شما می خواهم طوری رفتار نکنید که بهانه دست دیگران بدهید تا مطالب حاشیه ای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار برادرانه فکر با مظاهری و حسینی

رفتار برادرانه فکر با مظاهری و حسینی