مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-29پزشكي

میل به زیبایی، کرونا نمی فهمد


پرس وجو از مراکز زیبایی نشان می دهد خطر ابتلا به ویروس کووید-19 باعث کاهش آمار اقدامات زیبایی نشده و حتی کسب وکارشان بیش از پیش رونق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: این روزها، زیر ماسک بسیاری از مردم عمل هایی نهفته است که نشان از زیبایی دارند.

تعدادی از کلینیک های تهران و استان های دیگر از افزایش جراحی ها در دوران کرونا خبر می دهند.

در واقع رفت وآمد بیش از پیش افراد در مراکز زیبایی، این موضوع را ثابت می کند که عده ای از دوران کرونا برای انجام عمل ها و اقدامات زیبایی استفاده کرده اند.

جراحی های زیبایی در دوران کرونا در جریان 2 موج شیوع که این بیماری داشت به صورت دوره ای محدود شد و بعد با رعایت شرایط و دستورالعمل ها به صورت حساب شده مجاز شد.

در روزهای آغازین شیوع کرونا ابلاغیه و دستورالعمل هایی به کلینیک ها و بیمارستان ها صادر شد که هر گونه جراحی اِلکتیو، جراحی ای که اورژانسی نباشد، ممنوع است.

اما واقعیت گویای چیز دیگری است و حتی شکایت های ناشی از نارضایتی افراد از عمل های زیبایی در دادسراهای پزشکی نشان از انجام چنین جراحی هایی دارد.

با این که ویروس کرونا کسب وکارها را نشانه گرفته و حول محور خود می چرخاند اما تعداد زیادی کلینیک و مراکز زیبایی به فعالیت خود ادامه می دهند، مورد استقبال مردم واقع می شوند و کسب وکارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میل به زیبایی، کرونا نمی فهمد

میل به زیبایی، کرونا نمی فهمد