مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-29سياسي

حداد عادل: شهید فخری زاده را دشمن، بهتر از ما می شناخت


رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: باید به سرمایه های ناشناخته و غیرمشهور خود که در راه پیشرفت و اعتلای کشور کار می کنند، توجه کنیم و بدانیم راه آینده هم همین است که به نیروهای خودی اتکا کنیم.

- غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در واکنش به شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور اظهار داشت: شهادت شهید فخری زاده و این ترور از یک سو نشان دهنده عمق خصومت و شرارت دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و از سوی دیگر نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران چه نیروهای دانشمند و سرمایه های باارزشی دارد که با اخلاص و در گمنامی در این نظام مشغول خدمت هستند و در حالی که مردم آنها را نمی شناسند، ولی دشمن شناخت خوبی نسبت به آنها دارد.

رییس اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که این ترور چند نتیجه داشت، گفت: از نتایج این حادثه اینکه جمهوری اسلامی ایران چه سرشت و ماهیتی دارد و ما باید چه موضع گیری هایی در برابر آنها داشته باشم؟ بدانیم استکبار و نظام سلطه چه ماهیتی دارد و سازمان های بین المللی چطور ابزار دست آنها هستند.

دوم اینکه به سرمایه های ناشناخته و غیرمشهور خود که در راه پیشرفت و اعتلای کشور کار می کنند، توجه کنیم و بدانیم راه برای آینده همین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: شهید فخری زاده را دشمن، بهتر از ما می شناخت

حداد عادل: شهید فخری زاده را دشمن، بهتر از ما می شناخت