مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-29اقتصادي

نحوه محاسبه قیمت برق «خوش مصرف ها» در طرح برق امید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر ضمن اشاره به جزییات طرح برق امید مبنی بر محاسبه هزینه برق مشترکین خانگی گفت: - در شرایطی که مشترک خوش مصرف نسبت به استفاده از تخفیف 100 درصدی با صرفه جویی در میزان استفاده خود ترقیب نشوند، می بایست مشابه گذشته و پلکان سابق تعیین شده نسبت به تامین هزینه برق اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر ضمن اشاره به جزییات طرح برق امید مبنی بر محاسبه هزینه برق مشترکین خانگی گفت: طرح برق امید از ابتدای دوره مصرف آبان ماه سال جاری آغاز شده است و هم اکنون تعدادی از مشترکان از این طرح بهره مند شده اند.

*پلکان تعرفه گذاری طرح برق امید به پلکان تعرفه گذاری قبلی اضافه می شودمدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر در تشریح نحوه محاسبه هزینه برق گفت: بر اساس میزان مصرف تعیین شده برای مشترکان خانگی در گذشته، پلکان های مصرف از 100 کیلووات ساعت در ماه آغاز شده و به ازای هر 100 کیلووات مصرف اضافه شاهد حضور پلکان جدید بودیم.

وی در بیان این نکته که طرح برق امید سبب اضافه شدن دسته بندی مجزایی به دسته بندی فعلی شد، افزود: هزینه مصرف برق در طرح تخفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محاسبه قیمت برق «خوش مصرف ها» در طرح برق امید

نحوه محاسبه قیمت برق «خوش مصرف ها» در طرح برق امید