مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 21:452020-11-28سياسي

ترور دانشمندان ایران اوج عجز و ناتوانی دشمنان ملت را می رساند


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: دشمنان با ترور دانشمند ارزشمند کشور شهید «فخری زاده»، بر دشمنی و عجز و ناتوانی خود نسبت به ملت ایران صحه گذاشتند.

- خرم آباد- رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: دشمنان با ترور دانشمند ارزشمند کشور شهید فخری زاده ، بر دشمنی و عجز و ناتوانی خود نسبت به ملت ایران صحه گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده مراسمی با حضور فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی استان در نمازخانه حضرت زهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و نام شهید محسن فخری زاده بیان داشت: ایثارگری در راه ارزش های متعالی و در جهت تحقق اهداف آسمانی بزرگترین فضائل و ارزشمندترین تجلی رفتار آدمی است.

وی تصریح کرد: در جهان هستی که برمدار نظام علیت درحرکت است تحقق آرمان های بزرگ نیز نیازمند اسباب و عللی است که عمده ترین علت ها و ابزارهای عینیت یافتن این آرمان ها، فداکاری و از خودگذشتگی است که این ویژگی بزرگ در وجود شهید محسن فخری زاده موج می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان ایران اوج عجز و ناتوانی دشمنان ملت را می رساند

ترور دانشمندان ایران اوج عجز و ناتوانی دشمنان ملت را می رساند