مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-28اجتماعي

مسافران تا صبح دوشنبه از تردد در جاده های کردستان پرهیز کنند


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: موج بارشی سنگینی از امشب وارد استان شده و تا روز دوشنبه ادامه دارد لذا از هموطنان خواستاریم که از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

- محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سه روز اخیر شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان بودیم که این بارندگی ها موجب مسدود شدن راه های روستایی و کند شدن تردد در محورهای مواصلاتی استان شد.

وی افزود: نیروهای راهداری طی 72 ساعت اخیر با آماده باش کامل مجاهدانه به یاری هموطنان شتافته اند و از مجموع 160 روستای گرفتار در برف موفق به باز کردن مسیر 140 روستا شده اند.

مدرس گرجی اعلام کرد: متأسفانه به دلیل کولاک شدید برف شاهد مسدود بودن مسیر 20 روستای استان هستیم و تلاش راهداران در این مسیرها همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود از آماده باش 400 نفر از نیروهای راهداری برای مقابله با موج جدید بارشی که از امشب استان را تحت تأثیر قرار می دهد خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم تا روز دوشنبه از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای ارتباطی کردستان پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران تا صبح دوشنبه از تردد در جاده های کردستان پرهیز کنند

مسافران تا صبح دوشنبه از تردد در جاده های کردستان پرهیز کنند