مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:102020-11-28حوادث

عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی با عنوان مدلینگ در گلستان دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری گرداننده صفحه و عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترویج بی بندوباری با عنوان مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرسرهنگ ابراهیم پرسا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان، صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی مشاهده شد که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر مبتذل و محتوا علیه عفت واخلاق عمومی، تحت عنوان مدلینگ می کرد.

وی افزود: با بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته، گرداننده این صفحه که بیش از چند هزار دنبال کننده و صدها پست با محتوای مبتذل داشت، شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی، توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان گنبدکاووس دستگیر شد.

سرهنگ پرسا با اشاره به اعتراف متهم به اقدام مجرمانه خود، بیان کرد: متهم انگیزه خود از راه اندازی صفحه و انتشار تصاویر غیراخلاقی با عنوان مدلینگ را جذب دنبال کننده و کسب درآمد عنوان کرد.

رییس پلیس فتا استان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی کلیه محتوای صفحه مذکور و پست های مربوطه حذف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ پرسا با بیان اینکه سوء استفاده از تصاویر یا اخاذی و کلاهبرداری از کاربران در پوشش فعالیت برای مدلینگ، کاربران ناآگاه را گرفتار می کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی با عنوان مدلینگ در گلستان دستگیر شد

عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی با عنوان مدلینگ در گلستان دستگیر شد