مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-28فرهنگي

«نامو» ایرانی برگزیده «جنایات و مکافات»


دهمین جشنواره فیلم «جنایت و مکافات» استانبول در حالی پایان یافت که فیلم ایرانی «نامو» به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و کارگردانی نادر ساعی ور، - دهمین جشنواره فیلم جنایت و مکافات استانبول در حالی پایان یافت که فیلم ایرانی نامو به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و کارگردانی نادر ساعی ور، ترازوی طلایی این جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین دوره جشنواره جهانی فیلم جنایت و مکافات 20 تا 26 نوامبر (30 آبان تا 6 آذر) در شهراستانبول ترکیه برگزار شد و فیلم نامو از ایران بعنوان یکی از آثار بخش رقابتی فیلم بلند سینمایی در این جشنواره اکران شد و جایزه بزرگ بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره نمایش سوژه های جنایی، مکافات و عدالت در قالب سینما جهت نقد و بررسی آنها در راستای توسعه و ارتقای فهم از حقوق بشر، همبستگی و دموکراسی در جامعه است فیلم نامو (بیگانه) به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و به سرمایه گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است.

بختیار پنجه ای، سویل شیرگیر، نادر مهدی لو، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، فیروز عاقلی و تارا آقاجانی بازیگران این فیلم هستند.

پخش این فیلم توسط شرکت آرت هود اینترتیمنت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نامو» ایرانی برگزیده «جنایات و مکافات»

«نامو» ایرانی برگزیده «جنایات و مکافات»