مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-28سياسي

ادامه راه دانشمندان هسته ای توسط هم قطاران آن ها


استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی گفتند: راه شهیدان هسته ای توسط هم قطاران آن ها و جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم و محمدرضا پورمحمدی، در پیامی به مناسبت ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان، شهادت وی را به رهبر معظم انقلاب و خانواده این شهید تسلیت و تبریک گفتند.

در پیام حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز آمده است: بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند.

جنایت ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه تروریزم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس های سیا و موساد، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده ی ایران اسلامی است.

نیک می دانیم رشد شتابنده علمی و فتح قله های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد، اما بزودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه ی آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه دانشمندان هسته ای توسط هم قطاران آن ها

ادامه راه دانشمندان هسته ای توسط هم قطاران آن ها