مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-28بين الملل

کارشناس سازمان بهداشت جهانی: گمان زیادی وجود دارد که منشاء کووید 19 چین نبوده است


کارشناس ارشد بخش فوریت های سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد، این سازمان گمان زیادی دارد که منشاء ویروس کرونا چین نبوده است؛ جایی که این ویروس نخستین بار در بخش مواد غذایی یکی از بازارهای روز در دسامبر سال گذشته میلادی شناسایی و کشف شد.

- کارشناس سازمان بهداشت جهانی: گمان زیادی وجود دارد که منشاء کووید 19 چین نبوده است کارشناس ارشد بخش فوریت های سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد، این سازمان گمان زیادی دارد که منشاء ویروس کرونا چین نبوده است؛ جایی که این ویروس نخستین بار در بخش مواد غذایی یکی از بازارهای روز در دسامبر سال گذشته میلادی شناسایی و کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، چین از طریق رسانه های دولتی در تلاش است تا داستانی را روایت کند دال بر اینکه ویروس کرونا پیش از آنکه در شهر ووهان واقع در مرکز چین کشف شود در خارج از این کشور وجود داشت.

چین به عنوان سند و مدرک به وجود ویروس کرونا در بسته بندی مواد غذایی فریز شده وارداتی و گزارشات علمی که ادعا می کنند این ویروس سال گذشته در اروپا پخش شده بود، اشاره دارد.

مایک رایان ، کارشناس ارشد بخش فوریت های سازمان بهداشت جهانی در کنفرانسی مجازی در ژنو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است منشاء اولیه کووید 19 خارج از چین بوده باشد یا خیر، گفت: فکر می کنم این سازمان گمان زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سازمان بهداشت جهانی: گمان زیادی وجود دارد که منشاء کووید 19 چین نبوده است

کارشناس سازمان بهداشت جهانی: گمان زیادی وجود دارد که منشاء کووید 19 چین نبوده است