مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 23:202020-11-27اقتصادي

‍ کسب رتبه دوم کشور توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان


‍ دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از لحاظ عملکرد در شبکه نظارت بر اجرای طرح های زیربنایی روستایی در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان ها رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/سمنان ‍ دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از لحاظ عملکرد در شبکه نظارت بر اجرای طرح های زیربنایی روستایی در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان ها رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

منوچهر فخری معاون امورعمرانی استانداری سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: فعالیت شبکه نظارت بر اجرای طرح های زیربنایی در روستاها از سال 92 آغاز و از ابتدای سال 96 رسما فعالیت شبکه نظارت استانی شروع بکار کرد و به مرور زمان در سطح شهرستان ها و مناطق نیز گسترش یافت.

وی ادامه داد: اعضای شبکه نظارت روستایی استان بامحوریت دفترامور روستایی و امور شوراهای استانداری و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه های اجرایی استان سمنان نسبت به تکمیل بانک اطلاعات طرح های روستایی استان در سال 99 اقدام کردند و با عملکرد خوب موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شدند.

وی با بیان اینکه شبکه نظارت بر طرح های روستایی برای تسریع و تسهیل در دسترسی به اطلاعات درست درباره طرح های روستایی شکل گرفت خاطرنشان کرد: شبکه نظارت بر طرح های روستایی در واقع یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کسب رتبه دوم کشور توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان

‍ کسب رتبه دوم کشور توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان