مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:302020-11-27سياسي

راه شهید دکتر محسن فخری زاده ادامه خواهد یافت


شورای نگهبان در پی شهادت فخری زاده در بیانیه ای تاکید کرد: بی گمان همت دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور، این انگیزه ی خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید فخری زاده ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی، شورای نگهبان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا بار دیگر تروریست های مزدور و کوردل وابسته به بیگانگان و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، یکی از دانشمندان دفاعی این مرز و بوم را به شهادت رساندند.

دست جنایتکارانه دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی، ره به جایی نخواهد برد و بی گمان همت دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور، این انگیزه ی خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری زاده ادامه خواهد یافت.

شورای نگهبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسنگران و همکاران ایشان، علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهید دکتر محسن فخری زاده ادامه خواهد یافت

راه شهید دکتر محسن فخری زاده ادامه خواهد یافت