مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:302020-11-27سياسي

پیام سیدحسن خمینی در پی ترور شهید محسن فخری زاده


یادگار امام طی پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه ی دکتر محسن فخری زاده، تاکید کرد: «جنایت مکارانه ی آنان اگرچه شهیدی عزیز را از میان ما برد اما پاسخی درخور خواهد یافت.

- یادگار امام طی پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه ی دکتر محسن فخری زاده، تاکید کرد: جنایت مکارانه ی آنان اگرچه شهیدی عزیز را از میان ما برد اما پاسخی درخور خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است: بسمه تعالی و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین شهادت مظلومانه ی برادر بزرگوار جناب آقای محسن فخری زاده (ره) بار دیگر جنایت عمّال صهیونیسم جهانی را آشکار ساخت.

این حادثه ی اسفناک اگرچه از یک سو نشان مکر دشمنان مردم ایران و دسیسه ی جنایتکاران بین المللی است اما در کنار آن ندای بیدار باشی است که همگان را به پاسخ الهی به این دشمنی رهنمون می سازد.

ایشان به دسیسه نشسته اند و ملت ما را ضعیف و عجول می خواهند، غافل از آنکه اندیشه، عزم و صلابت فرزندان خمینی کبیر(س) با توکل به خدای بزرگ و توسل به اولیای گرامی اش، تلاش مذبوحانه ی آنان را به درستی و در کمال قدرت و متانت پاسخ خواهد داد.

جنایت مکارانه ی آنان اگرچه شهیدی عزیز را از میان ما برد اما پاسخی درخور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سیدحسن خمینی در پی ترور شهید محسن فخری زاده

پیام سیدحسن خمینی در پی ترور شهید محسن فخری زاده