مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-27سياسي

هفته آینده تمامی ادارات استان مرکزی در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود


در هفته آینده تمامی ادارات استان به غیر از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در هفته آینده تمامی ادارات استان به غیر از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

سید علی آقازاده شامگاه هفتم آذرماه در خصوص ارزیابی محدودیت های کرونایی اخیر بیان کرد: در طول هفته گذشته همه دریافت ها و مشاهدات و اخبار دریافت شده از استان نشان داد که مردم طرح محدودیت را خوب مدیریت کردند.

فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین و اعضای بسیج در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خوب عمل کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد استان در هفته گذشته بسیار رضایت بخش بود و مردم به خوبی مدیریت داشتند به طوری بیش از 90 درصد گزارشات نشان می دهند که در هفته گذشته موفق بودیم، گفت: با مقایسه آمار هفته چهارم آبانماه و هفته اول آذرماه، نتایج نشان می دهد که موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول آذرماه نسبت به هفته چهارم آبانماه 14 درصد کاهش یافته است و از حدود 1860 نفر به 1410 نفر رسیده، همچنین موارد بستری با 37 درصد کاهش به 227 نفر رسیده است.

آقازاده که در گفت و گوی تلویزیونی سخن می گفت، افزود: خوشبختانه در موارد فوتی کاهش 20 درصدی رقم خورده است به طوری که از 83 مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده تمامی ادارات استان مرکزی در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود

هفته آینده تمامی ادارات استان مرکزی در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود