مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-27اقتصادي

اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور


ستاد تنظیم بازار، وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد تا برنامه زمانبندی اجرای طرح اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور را تا ابتدای سال آینده تهیه و ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، در ستاد تنظیم بازار، درخواست انجمن کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور آبزیان، مبنی بر بلااستفاده ماندن کارخانجات خوراک دام به دلیل عدم تأمین نهاده های دامی و مواد اولیه و همچنین پیشنهاد اختصاص درصدی از نهاده های دامی (ذرت و کنجاله) به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور و واگذاری مسئولیت توزیع به این کارخانجات، تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این ستاد، مقرر شد، وزارت جهاد کشاورزی پس از اصلاحات لازم در سامانه بازارگاه و ایجاد امکان خرید و فروش برای این کارخانجات در سامانه، مقدمات لازم را برای انجام درخواست انجمن فراهم کند.

وزارت جهاد کشاورزی همچنین باید برنامه زمانبندی پیاده سازی و اجرای طرح اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور تا ابتدای سال آینده را تهیه و به جلسات آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور

اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور