مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-27سياسي

نظارت بر مسائل اقتصادی از سوی مجلس مطالبه مردمی است


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دلیل بخشی از مشکلات امروز در کشور نبود نظارت دقیق و درست است، گفت: نظارت بر مسائل اقتصادی از سوی مجلس مطالبه مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: نمازجمعه حلقه وصل مردم با نظام است.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه مجلس اشاره و تقنین قوانین و نظارت بر اجرای قوانین را وظایف مجلس عنوان کرد و افزود: اجرای درست این دو وظیفه سبب حل بسیاری از مشکلات در کشور خواهد بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه وجود مجلس توانمند را زمینه ساز کسب موفقیت در همه عرصه ها می شود، گفت: نمایندگان مجلس باید بر تمام امور به ویژه در حوزه صادرات و واردات و ثبت سفارش ها نظارت دقیقی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از عوامل وجود مشکل در کشور مربوط به عدم توجه به بخش نظارتی است، تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مردم نظارت مجلس بر مسائل اقتصادی است.

امام جمعه رشت به گرانی های روزانه برخی اقلام اساسی و مورد نیاز مردم نیز اشاره و تأکید کرد: صبر مردم در برابر این مشکلات به معنای آن نیست که دستگاه متولی در کنترل گرانی ها اقدامی نکنند.

وی خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با عاملان این گرانی ها شد و گفت: داستان ها به عنوان مدعی العموم باید برای مقابله با این گرانی ها اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مسائل اقتصادی از سوی مجلس مطالبه مردمی است

نظارت بر مسائل اقتصادی از سوی مجلس مطالبه مردمی است