مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-27اقتصادي

دستگاه های نظارتی در روند توزیع نهاده های وارداتی با ارز دولتی ورود کنند


عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با گله مندی از عدم نظارت مسؤولان در عدم توزیع نهاده های وارداتی با ارز دولتی به مرغداری ها گفت: - رسول فرخی میکال امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با ابراز نگرانی از کمبود مرغ و روغن خوراکی در کشور و استان گیلان اظهار کرد: مرغ و روغن یکی از اساسی ترین کالاهای مورداستفاده در کشور بوده و این کمبودها و همچنین افزایش قیمت مرغ در کشور و آن هم در این شرایط اقتصادی اصلاً قابل قبول نیست.

وی با اشاره به دلایل کمبود روغن در کشور گفت: در چند وقت گذشته مواد اولیه تولید روغن در گمرک گیر کرده و ترخیص نمی شد که خوشبختانه این امر اکنون محقق و مواد اولیه به دست واحدهای تولید روغن رسیده و روند توزیع آن هم به استانداری ها محول شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه قیمت هر کیلو مرغ 35 هزار تومان با واقعیت جامعه همخوانی ندارد، تصریح کرد: بر اساس آمار تاکنون 13 میلیارد و ارز چهار هزار و 200 تومانی برای واردات نهاده های دامی و همچنین دارو اختصاص پیداکرده ولی متأسفانه شاهدیم این کالاها با قیمت مصوب دولتی به دست مصرف کننده نمی رسد.

فرخی قیمت واقعی مرغ با ارز چهار هزار و 200 تومانی را کیلویی 10 هزار تومان عنوان کرد و افزود: بنا بر گفته مسؤولان بخش اعظمی از نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی در روند توزیع نهاده های وارداتی با ارز دولتی ورود کنند

دستگاه های نظارتی در روند توزیع نهاده های وارداتی با ارز دولتی ورود کنند