مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-27ورزشي

دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر ایران در ژاپن درباره المپیک


ورزش و جوانان با سفیر ایران در ژاپن، جهت هماهنگی هر چه بیش تر برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در المپیک 2020 توکیو با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

- ورزش و جوانان با سفیر ایران در ژاپن، جهت هماهنگی هر چه بیش تر برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در المپیک 2020 توکیو با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با فرصت هشت ماهه باقی مانده تا بازی های المپیک 2020 توکیو، برنامه ریزی ها برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ توسط مسوولان ورزش کشور در حال پیگیری است.

به همین منظور مرتضی رحمانی موحد، سفیر ایران در ژاپن با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و درباره سند همکاری ورزشی میان دو کشور که مراحل نهایی تدوین را پشت سر می گذارد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس این گزارش، این سند همکاری در آینده نزدیک به امضا دو طرف خواهد رسید تا براساس آن چارچوب همکاری های مشترک ورزشی میان تهران و توکیو مشخص و زمینه تعاملات تسریع یابد.

در این نشست هم چنین لزوم همکاری سفارتخانه ایران برای استفاده از تمامی ظرفیت ها به منظور همکاری با کاروان ورزشی کشورمان، برای بازی های المپیک توکیو مورد تاکید قرار گرقت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر ایران در ژاپن درباره المپیک

دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر ایران در ژاپن درباره المپیک