مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:002020-11-27سياسي

تولید 5300 برنامه کوتاه قرآنی برای پخش از همه شبکه های رادیویی


مجتبی ایزدی مدیر رادیو قرآن از تولید 5300 برنامه کوتاه و جذاب قرآنی توسط این شبکه برای پخش از همه شبکه های رادیویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رادیو قرآن در اقدامی به تولید برنامه های کوتاه رادیویی با موضوعات قرآنی و معارفی پرداخته و این برنامه های کوتاه قرار است برای پخش در اختیار همه شبکه های رادیویی قرار گیرد.

مجتبی ایزدی در خصوص تولید برنامه های کوتاه در رادیو قرآن گفت: شبکه رادیویی قرآن از تیرماه سال گذشته بحث تولید برنامه های کوتاه را به دلیل شرایط جامعه، سرعت بالای زندگی و حوصله پایین مخاطب در دستور کار قرار داد و برنامه ریزی ها برای یک حرکت گسترده در راستای تولید هزاران برنامه آغاز شد.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده 54 عنوان برای برنامه ها انتخاب شد و 5 هزار و 300 برنامه در مسیر تولید قرار گرفت که تا شهریورماه 1399 حدود 70 درصد کار انجام شد و که در حال پخش است و مابقی هم در دست تولید است.

مدیر رادیو قرآن درباره دلایل تولید این گونه آثار گفت: مخاطب برخلاف دیروز امکان انتخاب بیشتری دارد و باید ما کاری می کردیم که مخاطب در مدت کمتر محتوای جذاب دریافت کند.

همچنین نیاز فضای مجازی دیگر دلیل ما بود زیرا قصد داشتیم مخاطب ادامه پیام برنامه ها را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5300 برنامه کوتاه قرآنی برای پخش از همه شبکه های رادیویی

تولید 5300 برنامه کوتاه قرآنی برای پخش از همه شبکه های رادیویی