مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 03:252020-11-27سياسي

اوج، مایکل جکسون و چند خرده شایعه دیگر!/ پیام تبریکی برای «کیهان»


پیام تبریک متفاوت حسین علیزاده به مناسبت سالروز تولد کیهان کلهر، ماجرای پرحاشیه قطعه «منو بشناس» و اظهارات یک آهنگساز مهاجر از نکات جالب توجه حوزه موسیقی در فضای مجازی بود.

- پیام تبریک متفاوت حسین علیزاده به مناسبت سالروز تولد کیهان کلهر، ماجرای پرحاشیه قطعه منو بشناس و اظهارات یک آهنگساز مهاجر از نکات جالب توجه حوزه موسیقی در فضای مجازی بود.

خبرگزاری مهر -گروه هنر-علیرضا سعیدی: در ایام کرونایی که تقریباً تمامی فعالیت های مربوط به حوزه موسیقی در تعطیلی کامل به سر می برند و به غیر از برگزاری چند رویداد موسیقایی در فضای مجازی و البته چند اجرای زنده محدود که به صورت آنلاین توسط برخی از مجموعه های دولتی و خصوصی پیش روی مخاطبان قرار گرفت، فعالیت چشمگیر دیگری در حوزه موسیقی صورت نمی گیرد.

شرایطی که به طور حتم اولین و شاید تنهاترین دلیل کمرنگ شدن فعالیت ها در این حوزه نظام پرچالش اقتصاد موسیقی ایران است که کمتر تهیه کننده و تولید کننده ای به حضور موثر در این فضای ملتهب و نامعلوم قدم می گذارد.

همین شرایط موجب شده در این اوضاع و احوال نامعلوم کرونایی فضای مجازی تبدیل به بستر تازه ای برای استمرار هنرمندان با مخاطبان و طرفداران شان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج، مایکل جکسون و چند خرده شایعه دیگر!/ پیام تبریکی برای «کیهان»

اوج، مایکل جکسون و چند خرده شایعه دیگر!/ پیام تبریکی برای «کیهان»