مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:202020-11-26اقتصادي

حمایت اتاق ایران از شیوه نامه ساماندهی فولاد/تعیین قیمت بر مبنای رقابت در بورس کالا


اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حمایت از «شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد»، این شیوه نامه را مطابق با نظرات کارشناسی اتاق بازرگانی، - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حمایت از شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ، این شیوه نامه را مطابق با نظرات کارشناسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه اتاق ایران آمده است: با تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد جهت اجرا، ابلاغ شد.

بر اساس شیوه نامه جدید که مطابق با نظرات کارشناسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است، دولت قبول کرده است که قیمت بر مبنای رقابت در بورس کالا کشف و تعیین شود.

اتاق ایران، تیرماه سال جاری به درخواست وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش جامعی را در خصوص قیمت گذاری زنجیره آهن و فولاد منتشر کرد.

مطابق این گزارش که با استفاده از توان کارشناسی کمیسیون های تخصصی و با محوریت کمیسیون اقتصاد کلان اتاق ایران و همچنین انجمن های تخصصی فعال در زنجیره آهن و فولاد تهیه شده است، نسبت به کاهش شدید سرمایه گذاری در صنایع بالادستی (معادن سنگ آهن، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی)، عدم سوددهی معادن بزرگ و ضرر دهی و تعطیلی معادن کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اتاق ایران از شیوه نامه ساماندهی فولاد/تعیین قیمت بر مبنای رقابت در بورس کالا

حمایت اتاق ایران از شیوه نامه ساماندهی فولاد/تعیین قیمت بر مبنای رقابت در بورس کالا