مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-26سياسي

تمام دستاوردهای سفر نائب رییس مجلس به خراسان شمالی


نائب رییس مجلس شورای اسلامی به تشریح مصوبات سفر به خراسان شمالی پرداخت و گفت: تمام اعتبارات مصوب در حوزه راه خراسان شمالی تخصیص داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد در حاشیه نشست شورای اداری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران به تشریح مصوبات سفر به خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: 120 کیلومتر از راه های روستایی خراسان شمالی به صورت متمرکز از سوی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور بازسازی می شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شده است 6 هزار میلیارد ریال اعتبار نیز از محل تبصره 56 بانک ملی در اختیار استان قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین اعتبارات مصوب قبلی راه های در دست ساخت استان، تخصیص 100 درصدی خواهد یافت.

نیکزاد گفت: همچنین مقرر شده است تسهیلاتی ارزان از طریق دفتر مناطق روستایی و برخی تسهیلات و ماشین آلات از طریق سازمان شهرداری و دهیاری وزرات کشور در اختیار استان قرار گیرد.

نایب رییس مجلس با اشاره به ساخت 20 هزار واحد مسکونی در استان تصریح کرد: 10 هزار واحد در شهرها و 10 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در روستای استان توسط بنیاد مسکن ساخته خواهد شد که در این بین تسهیلات ارزان قیمت 500 میلیون ریالی و تسهیلات بلاعوض 300 میلیون ریالی در اختیار خانوارها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دستاوردهای سفر نائب رییس مجلس به خراسان شمالی

تمام دستاوردهای سفر نائب رییس مجلس به خراسان شمالی