مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-26اقتصادي

پرداخت وام مشاغل خانگی به 60 هنرمند صنایع دستی در گناباد


رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گناباد از پرداخت وام مشاغل خانگی به 69 هنرمند صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی علیرضا شناسایی اظهار کرد: پرداخت وام مشاغل خانگی در قالب طرح حمایتی یک محصول یک روستا با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه جتماعی و صندوق کارآفرینی امید به برخی هنرمندان پرداخت شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گناباد افزود: این روستاها شامل روستای مند مهد سفال، روستای زیرجان به عنوان سبد بافی و روستای گیسور به عنوان گلیم است.

وی بیان کرد: این وام به میزان حدود 6 مییلیارد و 500 میلیون رسال به بیش از 60 هنرمند در رشته های سفال گلیم و سبدبافی در سال جاری پرداخت شده و این تعداد درحال افزایش است.

شناسایی ادامه داد: هدف از پرداخت این تسهیلات حمایت از هنرمندان و اشتغال پایدار تشویق کارآفرین ها فعال صنایع دستی است.

وی افزود: گناباد در زمینه صنایع دستی خصوصا سفال در استان خراسان رضوی پیشگام بوده و این هنر زیبا به عنوان میراث معنوی کشور نیز ثبت شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گناباد تصریح کرد: همچنین روستا مند گناباد نیز به عنوان روستای سفال و منطقه به زودی شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام مشاغل خانگی به 60 هنرمند صنایع دستی در گناباد

پرداخت وام مشاغل خانگی به 60 هنرمند صنایع دستی در گناباد