مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:002020-11-26ورزشي

پیروزی پیکان و ذوب آهن در گام اول لیگ والیبال زنان


هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم با پیروزی تیم های پیکان و ذوب آهن آغاز شد.

- هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم با پیروزی تیم های پیکان و ذوب آهن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم از امروز (پنجشنبه) آغاز شد و طی روزهای شنبه و دوشنبه پیگیری می شود.

در اولین دیدار روز نخست این رقابت ها تیم های پیکان تهران و ستارگان فارس مقابل هم به میدان رفتند که شاگردان میترا شعبانیان در پیکان سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 11، 25 بر 15 و 25 بر 10 به برتری رسیدند.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر نیز از ساعت 17 آغاز شد که در پایان نماینده اصفهان در سه ست با حساب 25 بر 5، 25 بر 15 و 25 بر 17 پیروز شد.

ذوب آهن و پیکان به عنوان رقبای قدیمی در لیگ والیبال زنان، همیشه مدعی قهرمانی بوده اند و فصل جدید را هم با پیروزی آغاز کردند.

دیگر دیدارهای هفته نخست رقابت های گروه دوم به شرح زیر است: شنبه، 8 آذر خجسته اسلامشهر _ پیکان تهران، ساعت 14 ذوب آهن اصفهان _ ستارگان فارس، ساعت 17 دوشنبه، 10 آذر ستارگان فارس _ خجسته اسلامشهر، ساعت 14 ذوب آهن اصفهان _ پیکان تهران، ساعت 17 دیدارهای گروه نخست نیز طی روزهای 29 آبان و 1 و 3 آذر برگزار شد که تیم سایپا با سه پیروزی پیاپی در صدر جدول قرار گرفت و شهرداری قزوین نیز در جایگاه دوم ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پیکان و ذوب آهن در گام اول لیگ والیبال زنان

پیروزی پیکان و ذوب آهن در گام اول لیگ والیبال زنان