مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-26سياسي

پروژه های دستگاه قضا در خراسان شمالی نیازمند اعتبار است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اجرای پروژه های عمرانی دستگاه قضا در استان، نیازمند اعتبارات مشخص است تا شرمنده مردم برای ارائه خدمت نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسدالله جعفری عصر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به وضعیت پروژه های استان اشاره داشت و اظهار کرد: بیش از سه دهه، اداره کل محیط زیست مانع اجرای جاده جنگل گلستان به بجنورد شده که پس از برگزاری جلساتی مشکلات محیط زیستی رفع شد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم تلاش شود تا این جاده که به جاده مرگ معروف شده است، اتمام یابد و شاهد تلفات بیشتر نباشیم.

وی با انتقاد نسبت به کمبود آب در استان افزود: پس از گذشت 40 سال از انقلاب باید مشکل حمل و انتقال آب با تانکر در خراسان شمالی حل شود زیرا شایسته نیست که حتی یک روستا با تانکر آب رسانی شود.

حجت الاسلام جعفری بر طراحی پروژه های بزرگ در این عرصه تاکید کرد و گفت: این طرح ها باید اجرایی شود و وضعیت این شرایط به رییس قوه قضاییه اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی موضوعات فرهنگی را در استان مورد غفلت دانست و تصریح کرد: حوزه فرهنگ دینی، سبک زندگی اسلامی و دفاع مقدس از جمله نقاط مورد نیاز به توجه در استان است و در این راستا باید باغ موزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دستگاه قضا در خراسان شمالی نیازمند اعتبار است

پروژه های دستگاه قضا در خراسان شمالی نیازمند اعتبار است