مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-26سياسي

1271 مجوز تردد در استان قزوین صادر شد


طی 6 روزی که از اجرای طرح محدودیت هوشمند تردد گذشته، 1271 مجوز تردد در استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین علی فرخزاد صبح امروز در چهارمین جلسه کمیته ترافیک و تردد وسایل نقلیه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: چالشی که در مورد ترددها وجود داشت، بحث صدور مجوزهای تردد بود که ظرف 6 روزی که از اجرای طرح محدودیت هوشمند تردد گذشته، 1271 مجوز تردد در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: البته در یکی دو روز اخیر تعداد درخواست ها برای تردد کاهش یافته؛ با این حال تا امروز تعداد زیادی مجوز تردد صادر شده و 1271 مورد هم مقدار کمی نیست.

فرخزاد ادامه داد: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد در فرمانداری ها و پلیس راه بررسی می شود، از فرمانداران سطح استان می خواهیم که در همان فیلتر اولیه سخت گیری لازم را مثل گذشته داشته باشند و از صدور مجوزهای تردد بی مورد و سلیقه ای جداً خودداری کنند؛ چون در غیر این صورت از همکاران پلیس راه و راهور وقت زیادی برای پالایش مجوزها گرفته می شود.

تردد پلاک های 79 و 89 در داخل استان مجاز است رییس کمیته ترافیک و تردد قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان با تاکید بر مجاز بودن تردد پلاک های بومی 79 و 89 در سطح استان قزوین تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1271 مجوز تردد در استان قزوین صادر شد

1271 مجوز تردد در استان قزوین صادر شد