مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-26سياسي

بانک ها 2 هزار میلیارد تومان به خراسان شمالی اختصاص دهند


استاندار خراسان شمالی از نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا بانک های کشور خط اعتباری ویژه ای به میزان 2 هزار میلیارد تومان برای استان با سود اندک تعیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی شرایط ویژه ای دارد و از نظر نیروهای کار فعال بوده زیرا میانگین سن افراد فعال در روستاها 30 سال است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: جهت اداره بهتر زندگی مردم نیاز است مصوباتی داشته باشیم که اجرایی شود.

وی از نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا اعتبارات ویژه ای به استان اختصاص دهد و افزود: بانک های کشور خط اعتباری ویژه ای به میزان 2 هزار میلیارد تومان با سود اندک را به استان اختصاص دهند.

شجاعی بیان داشت: درخواست داریم با اعمال ماده 56 خط اعتباری به مبلغ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی برای خراسان شمالی تعیین شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به کلنگ زنی 2 پروژه مهم با حضور نایب رییس مجلس گفت: 60 طرح عمران شهری در 24 شهر به تصویب رسیده است.

وی از شرایط نامناسب فرودگاه بجنورد در آب و هوای بارانی خبر داد و افزود: بنا بوده سازمان زمین شناسی 7 هزار هکتار از معادن استان را بررسی کند و تا یک ماه آینده پردازش اطلاعات معادن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها 2 هزار میلیارد تومان به خراسان شمالی اختصاص دهند

بانک ها 2 هزار میلیارد تومان به خراسان شمالی اختصاص دهند