مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-26پزشكي

نحوه اعزام و انتقال بیماران سرپایی و بستری در مراکز تامین اجتماعی


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای، نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم در مورد اعزام و انتقال بیماران از یک شهرستان به شهرستان دیگر را اعلام کرد.

- به‬ گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای‬ نحوه اعلام و انتقال بیماران سرپایی و بستری در مراکز تامین اجتماعی را تشریح کرد.

بر اساس این بخشنامه، اعزام بیماران سرپایی تنها در صورتی به مراکز درمانی شهرستان های دیگر انجام‬ می شود که محقق شود خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز و یا پزشک متخصص یا‬ فوق تخصص مربوطه در مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد شهرستان محل اعزام بیمار وجود ندارد و نوع بیماری به گونه ای است که تاخیر در درمان بیمار، عوارض و خطرات جانی در پی خواهد داشت.

همچنین خدمات تشخیصی - درمانی مورد نیاز در تعهد سازمان باشند و بیمار مشمول اعزام باشد.

بر این اساس تمامی بیمه شدگان، مستمری بگیران بازنشسته، ازکارافتادگان کلی، بازمانده و افراد تبعی آنان، واجد شرایط اعزام و مشمول دریافت هزینه سفر و اقامت بیمار و همراه، در خصوص خدمات تشخیصی و درمانی در تعهد سازمان هستند.

پس از مراجعه بیمار به مرکز درمانی ملکی، چنانچه بیمار نیاز به خدمات تشخیصی یا درمانی داشته باشد که ارائه آن در مراکز درمانی ملکی در سطح شهرستان امکان پذیر نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اعزام و انتقال بیماران سرپایی و بستری در مراکز تامین اجتماعی

نحوه اعزام و انتقال بیماران سرپایی و بستری در مراکز تامین اجتماعی