مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-26اجتماعي

الزام شهرداری تهران به رعایت شاخص های سلامت، ایمنی و محیط زیست


سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری گفت: رعایت شاخص های سلامت، ایمنی و محیط زیست به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و برنامه راهبردی مدیریت شهری برای کاهش و کنترل خسارات الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد مظاهریان در اختتامیه نخستین جشنواره نشان تعالی HSE (سلامت، ایمنی و محیط زیست) شهرداری تهران با اشاره به تجربه مشترک با دانشگاه تهران اظهار داشت: اینکه شهرداری تهران به عنوان بزرگترین سازمان اجرایی پایتخت، سنجش تعالی HSE خود را به یک نهاد بیرونی مستقل (دانشگاه تهران) واگذار می کند؛ نشانگر این امر است که شهرداری بر پیگیری دستاوردهای این تجربه مشترک تاکید دارد.

وی چهره نمایی واقعی از نحوه اجرا و رعایت شاخص های HSE در مجموعه شرکت ها، سازمان ها و مناطق شهرداری تهران را مرحله نخست این طرح دانست و افزود: در گام بعدی باید مسیر روشنی را برای تعالی تمام بخش ها مشخص کنیم و همواره این راه پایان ناپذیر را با بهره گیری از تجارب هر ساله و درس آموزی مرتب از آن، پیش ببریم.

مظاهریان کاهش و کنترل خسارات و پایداری و تداوم کسب و کار را دو هدف اصلی نظام مدیریت در HSE برشمرد و گفت: مدیریت ریسک و مدیریت دارایی های فیزیکی مبناهای اصلی برای کاهش و کنترل خسارات محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری تهران به رعایت شاخص های سلامت، ایمنی و محیط زیست

الزام شهرداری تهران به رعایت شاخص های سلامت، ایمنی و محیط زیست