مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-26سياسي

کلنگ زنی 10 واحد مسکن محرومان در سیمرغ/عالیشاه: برای اخذ پروانه دغدغه داریم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران با تاکید بر لزوم همکاری مسؤولان در کمک به تسهیل در صدور پروانه ساختمانی گفت: از همه مسؤولان دست ما را بگیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی 10 واحد ساختمانی در شهرستان سیمرغ اظهار کرد: در پی عمل به تفاهم نامه با سپاه به مدت یک سال باید  احداث مسکن محرومان صورت بگیرد، برای ساخت این 10 مسکن در شهرستان سیمرغ امروز اولین روز کاری ما است.

وی ضمن تشکر از خیران در احداث مسکن، افزود: امسال پس از سفر مسؤولان کشوری به استان احداث 2 هزار واحد مسکن محرومان کلنگ زنی شد، اعتبارات از محل بنیاد مسکن به مبلغ 30 میلیون تومان بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات و 20 میلیون تومان از محل کمک خیران با پیمانکاری سپاه و بخشی کمیته امداد محقق می شود تا یک مسکن 50 متری ساخته شود.

  عالیشاه خاطرنشان کرد: روند صدور پروانه ساختمانی دهیاران و بخشداران از سرعت ضعیفی برخوردار است و ما رضایتی نداریم، تسهیل در این امر کار جهادی را می طلبد، اینکه استاندار دستور ویژه بدهد تا همچون شرایط سیل کارها از سرعت بیشتری برخوردار شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران تاکید کرد: برای احداث ساختمان محرومان باید اتحاد وجود داشته باشد،  استان مازندران این ظرفیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 10 واحد مسکن محرومان در سیمرغ/عالیشاه: برای اخذ پروانه دغدغه داریم

کلنگ زنی 10 واحد مسکن محرومان در سیمرغ/عالیشاه: برای اخذ پروانه دغدغه داریم