مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-26دانش

حذف ستون های آینده


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا گنجی؛ چه چیز در دانشگاه فرهنگیان شما را اینقدر آزار می دهد و خاطر عزیزتان را مکدر می کند که در هر صبح و شام تصمیمات و درخواست های جدیدی ایراد می کنید ؟ آیا این یک تصمیم شخصی است؟ اگر شخصی است شما در چه جایگاهی از علم و .

- چه چیز در دانشگاه فرهنگیان شما را اینقدر آزار می دهد و خاطر عزیزتان را مکدر می کند که در هر صبح و شام تصمیمات و درخواست های جدیدی ایراد می کنید؟ آیا این یک تصمیم شخصی است؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زهرا گنجی؛ چه چیز در دانشگاه فرهنگیان شما را اینقدر آزار می دهد و خاطر عزیزتان را مکدر می کند که در هر صبح و شام تصمیمات و درخواست های جدیدی ایراد می کنید ؟ آیا این یک تصمیم شخصی است؟ اگر شخصی است شما در چه جایگاهی از علم و درایت تصمیم بر حذف مهم ترین دانشگاه کشور و بنیان ها و ستونهای آینده یک کشور کرده اید؟ با تصمیمات شخصی به مقام معظم رهبری که پدر و والامقام تعلیم و تربیت کشورهستند ، نام زدید و درخواست انحلال دانشگاهی را داده اید؟ مقام معظم رهبری از سال 66 تا اکنون هزاران بار بر اهمیت آن را تاکید کرده اند.

شما با چه اندیشه ای با چه انگیزه ای اینچنین تیشه بر ریشه آینده این کشور میزنید؟ اگر در سمت وزارت علوم و اطلاعات نبودید باورمان نمی شد 12 سال از عمر خود را در مدرسه گذرانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ستون های آینده

حذف ستون های آینده