مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-26سياسي

172 طرح پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 172 طرح پژوهشی ارسال شده از سوی دستگاه های مختلف در استان اردبیل مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

- داود شایقی 6آذر در نشست کارگروه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل: 172 طرح پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 172 طرح پژوهشی ارسال شده از سوی دستگاه های مختلف در استان اردبیل مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، داود شایقی در نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری و ستاد هفته پژوهش استان اردبیل اظهار کرد: در چند ماه اخیر دستگاه ها و نهادهای مختلف طرح های پژوهشی و تحقیقاتی خود را به دبیرخانه کارگروه ارسال کردند که از این تعداد 17 طرح کرونایی و سه طرح اقامه نماز نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این طرح ها در نهایت 63 طرح با برگزاری جلسات کمیته پژوهشی و گروه کاری کارگروه به تصویب رسید که طرح های کرونایی نیز به صورت مستقل در ستاد کرونا فراخوان و مراحل آن طی شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: تلاش می شود تا در سالجاری با تامین اعتبار مورد نیاز طرح های پژوهشی مصوب شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

172 طرح پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفت

172 طرح پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفت