مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-26اجتماعي

مناطق حادثه خیز جاده ای در مازندران شناسایی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز جاده ای در استان شد و گفت: پذیرفتنی نیست در مواقع بحرانی دستگاه های غافگیر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران خواستار شناسایی مناطق حادثه خیز جاده ای در استان شد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصول بارش باران و برف، انتظار می رود دستگاه های خدمات رسان در نقاط متعدد و مختلف جاده های استان، برای خدمت رسانی بهتر به مردم مستقر باشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه نصب علائم هشدار دهنده در جاده ها و مشخص کردن نقاط حادثه خیز ضروری است، افزود: دستگاه های مربوطه از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به مشخص کردن این نقاط اقدام کنند.

معاون استاندار مازندران با توجه به شرایط سرد و احتمال بارش باران از دستگاه های خدمات رسان خواست در آماده باش باشند وپذیرفتنی نیست که در مواقع بحرانی، دستگاه های خدمات رسان نیز غافل گیر شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از شهرداران خواست که در مواقع بحرانی نسبت به رفع آبگرفتگی معابر سریعاً اقدام کنند.

رازجویان با تاکید بر اینکه جاده های مازندران در این فصل از سال، لغزنده خواهند بود، تصریح کرد: شرایط در جاده های مازندران نباید طوری شود که مردم در برف غافل گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق حادثه خیز جاده ای در مازندران شناسایی شود

مناطق حادثه خیز جاده ای در مازندران شناسایی شود