مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-26اجتماعي

راهداران در جاده های کوهستانی آذربایجان غربی مستقر شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی 68 اکیپ راهداری برای اجرای طرح زمستانی در استان خبر داد و گفت: طبق روال هر سال راهداران در جاده های استان مستقر شدند.

- ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال،  900 نیروی راهداری در گردنه ها، محورها و راهدارخانه های استان مستقر خواهند شد، اظهار  داشت:  5 هزار تن نمک و 35 هزار تن شن برای انجام عملیات برف روبی ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به حضور فعال اکیپ های راهداری در کنار سایر نیروهای امدادی و پلیس راه در جاده ها خاطر نشان کرد: این اداره کل  برای خدمات رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان 420 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی سامانه  133 ، سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه ها برای کمک به اجرای طرح زمستانی گفت: مسافران باتوجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل ونقل جاده ای استان  تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران در جاده های کوهستانی آذربایجان غربی مستقر شدند

راهداران در جاده های کوهستانی آذربایجان غربی مستقر شدند