مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-26فرهنگي

اهدای نشان درجه یک هنری به پیشکسوت موسیقی قوچان


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان از اهدای نشان درجه یک هنری به حسین عزیزی پور، پیشکسوت موسیقی این شهرستان، خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان از اهدای نشان درجه یک هنری به حسین عزیزی پور، پیشکسوت موسیقی این شهرستان، خبر داد.

حمید ضیایی با بیان این خبر اظهار کرد: شورای عالی ارزشیابی هنرمندان کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهینامه درجه یک هنری را به خاطر سال ها تلاش و کوشش در عرصه موسیقی نواحی و آواز محلی خراسانی به حسین عزیزی پور، خواننده و هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی شهرستان قوچان، اعطا کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان افزود: پیش از این، استاد علیرضا سلیمانی علی آبادی و استاد علی غلام رضایی آلمه جوقی در حوزه تخصصی دوتار خراسان گواهینامه درجه یک هنری را دریافت کرده بودند و استاد حسین عزیزی پور سومین هنرمند قوچانی در رشته موسیقی است که نشان درجه یک هنری دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: همچنین از سوی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از این استاد گران قدر تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان درجه یک هنری به پیشکسوت موسیقی قوچان

اهدای نشان درجه یک هنری به پیشکسوت موسیقی قوچان