مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-26سياسي

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان معرفی شد


با حضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ،مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، با حضور پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، روسا و معاونین پردیس ها و مراکز و دیگر مسؤولین دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برپا شد؛ از تلاش های چندین ساله شهرام عروف زاد به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان تقدیر و تکریم و تقی آقاحسینی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان معرفی شد.

پرویز انصاری راد در این مراسم ضمن تبریک ایام، تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های شهرام عروف زاد گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه امروز شرایط خاصی را پیدا کرده است و تمام نهادهای تعلیم و تربیت به این دانشگاه نگاه ویژه ای دارند.

 معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه فرهنگیان علاوه بر کارکردی که تمام دانشگاه ها دارند، یک نقش اساسی دارد و آن هم تربیت معلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان معرفی شد