مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-26سياسي

تقویت روابط و همکاری های فرهنگی؛ محور دیدار «خطیب زاده» و « حامد کرزی»


در دیدار سخنگوی وزارت خارجه با حامد کرزی، با توجه به روابط تاریخی و فرهنگی میان دو کشور دوست و برادر، برتحکیم دوستی و تقویت هرچه بیشتر همکاری های فرهنگی میان افغانستان و ایران تبادل نظر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه ایران که روز گذشته به کابل سفر کرده بود، با حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار با توجه به روابط تاریخی و فرهنگی میان دو کشور دوست و برادر، برتحکیم دوستی و تقویت هرچه بیشتر همکاری های فرهنگی میان افغانستان و ایران تبادل نظر شد.

  دیدار و نشست مشترک با برخی از نمایندگان مجلس، نخبگان فرهنگی و رسانه ای و برخی از اندیشکده ها، دیدار با رییس دانشگاه کابل و برخی از روسای دانشکده های این دانشگاه، مصاحبه با تلویزیون آریانا و گفت و گوهای صریح و دوستانه با دیگر مدیران و اصحاب رسانه این کشور از جمله برنامه های دیگر سخنگوی وزارت امور خارجه در این سفر بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در این سفر و در بازدید از دانشگاه کابل ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان به خصوص خانواده شهدای دانشجوی این دانشگاه که اخیرا در جریان اقدامی تروریستی به شهادت رسیدند، به رسم احترام به مقام شهدا دسته گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط و همکاری های فرهنگی؛ محور دیدار «خطیب زاده» و « حامد کرزی»

تقویت روابط و همکاری های فرهنگی؛ محور دیدار «خطیب زاده» و « حامد کرزی»