مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:302020-11-25اقتصادي

حضور در جلسات بدون دعوت رسمی ممنوع است/ دستگاه قضا به موضوع قیمت مرغ ورود کند


حدود 210 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت به استان اختصاص یافته است و به تبع آن تجهیزات و امکانات درمانی استان نیز ارتقاء یافت.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: حدود 210 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت به استان اختصاص یافته است و به تبع آن تجهیزات و امکانات درمانی استان نیز ارتقاء یافت.

قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه 5 آذرماه در آغاز نشست ستاد تنظیم بازار استان از کاهش روند مبتلایان به کرونا، بستری ها و مرگ و میر استان خبر داد و خواستار تداوم همکاری مردم در عمل به دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: مردم، اصناف و بازاریان و دستگاههای دولتی اگر به همین روند همکاری های خود را ادامه دهند در آینده نزدیک شاهد خروج استان از وضعیت قرمز کرونایی خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: کرونا در سه هفته اخیر در استان لطمات زیادی وارد کرد و تعداد زیادی مبتلا شدند، بیمارستان های ما پر شده بود و در این تعداد زیادی از هم وطنان و افراد خوب استان جان خود را از دست دادند.

استاندار ایلام با اشاره به تصمیمات و مصوبات خوبی که با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها، دستگاه های، قضا، نظارتی، امنیتی، انتظامی، بحران و .

گرفته شد، بیان داشت: با توجه به این که ما در چند هفته ی اخیر وضعیت قرمز کرونایی در استان داشتیم و تعطیلات و محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در جلسات بدون دعوت رسمی ممنوع است/ دستگاه قضا به موضوع قیمت مرغ ورود کند

حضور در جلسات بدون دعوت رسمی ممنوع است/ دستگاه قضا به موضوع قیمت مرغ ورود کند