مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:202020-11-25اقتصادي

اخطار و احضار یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش های دامی در رفسنجان


مدیر روابط عمومی و ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: یک واحد صنعتی بسته بندی شامل پای مرغ و آلایش های حرام دامی اخطار و مدیرعامل آن احضار شد.

- ایسنا/کرمان مدیر روابط عمومی و ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: یک واحد صنعتی بسته بندی شامل پای مرغ و آلایش های حرام دامی اخطار و مدیرعامل آن احضار شد.

دکتر علی حسینی نسب در این رابطه عصر امروز پنجم آذرماه اظهار کرد: یک واحد صنعتی بسته بندی شامل پای مرغ و آلایش های حرام دامی با حضور بازرسان اداره صمت و با همکاری بسیج اصناف مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه این واحد صنعتی فاقد مجوزهای لازم در بخش بسته بندی بود و با توجه به استفاده از بیش از 10نفر از اتباع افاغنه بعنوان کارکنان بخش بسته بندی اخطار لازم داده شد و مدیرعامل احضار گردید.

مدیر روابط عمومی و Hsee صمت رفسنجان ادامه داد: در صورت عدم کسب مجوزهای لازم و ادامه استفاده از اتباع افاغنه غیرمجاز از فعالیت واحد یاد شده جلوگیری به عمل خواهد آمد.

البته با توجه به اینکه آلایش های حرام دامی بنا به گفته مدیر مجموعه به کشور چین صادر می گردد ولی بخشی از بسته بندی پای مرغ در سراسر کشور توزیع می شود، حساسیت در این خصوص بیشتر هم وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار و احضار یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش های دامی در رفسنجان

اخطار و احضار یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش های دامی در رفسنجان