مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-25سياسي

ایجاد اشتغال در خراسان شمالی، در انتظار تکمیل پروژه های نیمه تمام


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان نارضایتی از عدم پیشرفت پروژه های نیمه تمام در استان، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان نارضایتی از عدم پیشرفت پروژه های نیمه تمام در استان، گفت: در مناطق محروم خراسان شمالی مردم از نبود شغل رنج می برند و این در حالی است که بسیاری از پروژه های اشتغال استان به صورت نیمه تمام رها شده است.

محمد وحیدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پروژه راه آهن مشهد به گرگان باید تا پایان کار دولت شروع شود، اظهار کرد: طی این سال ها برای اختصاص اعتبارات پروژه های اشتغال زا به خراسان شمالی ظلم شده است و نیاز است که توجه ویژه برای شروع پروژه ها در استان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن بیش از 11 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تأکید کرد: درخواست ما از دولت این است که پروژه های نیمه تمام استان به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شود و یا با طرح های مشارکت با کشور چین این پروژه ها تکمیل شوند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ایجاد اشتغال در پروژه راه آهن، افزود: با بررسی های انجام شده تأثیر بر اشتغال 10 هزار نفری قطعی است و از سوی دیگر در جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال در خراسان شمالی، در انتظار تکمیل پروژه های نیمه تمام

ایجاد اشتغال در خراسان شمالی، در انتظار تکمیل پروژه های نیمه تمام